Kita tak tahu..



Hidup ni terlalu banyak benda yang kita tak boleh jawab.Banyak benda yang kita tak boleh berikan alasan walaupun pada perbuatan yg kita lakukan.

Kadang-kadang kita tak tahu kenapa kita terdorong untuk melakukan sesuatu walaupun ia amat bertentangan dengan apa yg kita inginkan dan kadang-kadang pula kita terlalu ingin melakukan sesuatu bila hati hebat mendesak tapi Allah tak gerakkan kita utk melakukannya .

Walaupun kita teramat ingin melakukannya...sebab itu kita kadang kala ..

"entah la Han..aku tak tahu kenapa aku buat benda tu..hmm"

"Rabb..aku tak bermaksud pun nak buat benda ni..."

#ni je yg mampu di update,lama betul tinggal kan dunia yg satu ni...:')

2 comments:

"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."
-Hassan Al Basri-

budi bahasa lambang peribadi