Ramadhan Lesson Day 18: Leave it and take it...

Leave it
And
Take it


# Rela lupa kan minat yang dah lama ditinggal kan (serius family aku xtau pasal tu) dari aku terus lupa jalan menuju-Nya...
Ianya sekadar minat tak ada effect apa2 kalau aku tinggalkan..betul tak? Rindu jgn nak kata la..
Even orang kata cool tapi bukan cool tu yang aku cari..
lagi pn aku perempuan xmanis (huhu...ye2 je)..:)
Sekarang mampu ambil pensil ketuk meja je...kantoi dgn lecturer tadi time buat autocad lecturer tu igt aku dah tingtong pening dgn autocad tu aku mampu gelak je...heheh :D


- Don't ask Allah to guide ur footprint if u r not willing to move ur step-

ingat tu...Salam Ramadhan...^_^

10 comments:

  1. salam ramadhan =)

    xpe.. dahulukan akhirat. kite pun minat main alat muzik. moga Allah memberkati jihad sis

    singgah and follow sini

    ReplyDelete
  2. boleh aje nak main alat muzik tapi jangan sampai jadi najis - ustaz azhar al idrus..

    :)

    ReplyDelete
  3. rase tersentap skit bile bace entry han y ni

    mekasih kongsi.. inilah plihan terbaik kan?

    ReplyDelete
  4. cik asma bluppy: thanks..heheh ^_^

    iffah:sama..mungkin ini pilihan terbaik..insyaAllah..:)

    cik hujan: tapi bila dh main xleyh nk sederhana dh...hehehhe

    ReplyDelete
  5. salam ramadhan jugak han.:))


    we should try even hard ryte..

    ReplyDelete
  6. Insya ALLAH..
    bukan x boleh.. kurangkan je..
    huhuhuh

    ReplyDelete
  7. shafiq: heheh..niat dh nk kurang tp melebih2 pulak...mcm mne tu...huhu ^_^

    ReplyDelete

"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."
-Hassan Al Basri-

budi bahasa lambang peribadi